Film haberi :

Son Hava Bükücü 2010 full izle - Avatar: The Last Airbender sinema izle

Adı: Son hava bükücü
Türü: 3 Boyutlu, Aile, Aksiyon, Fantastik, Macera, Savaş
Yapımı: 2010 ~ ABD
Yönetmeni: M. Night Shyamalan
Senaryosu: M. Night Shyamalan, Michael Dante Dimartino, Bryan Konietzko
Yapımcısı: M. Night Shyamalan, Frank Marshall, Kathleen Kennedy, Jose L. Rodriguez, Michael Dante Dimartino, Bryan Konietzko, Scott Aversano, Sam Mercer
Gösterim Tarihi: 23 Temmuz 2010 (Türkiye)

Konusu: Son hava bükücü filmi vizyona girilmesi heyecanla bekleniyor. Nefes kesici bir film. Hava, Su, Toprak, Ateş. Kaderleri birbirine bağlanmış dört ülkedir. Ateş Ülkesi’ nin diğerlerine karşı vahşice bir savaş başlatmasıyla bir anda herşey değişir. Koskoca bir yüzyıl geçtiği halde bu yıkım sürecini değiştirecek en küçük bir umut belirtisi bile yoktur. Çok güzel bir film ama arkadaşlar. 3 boyutlu mükemmel mecara ve savaş filmi. Film hakkında daha fazla bilgi için videolara hucum :D :)

İyi seyirler diler....















Share this article :

+ yorum + 26 yorum

26 Temmuz 2010 11:30

hoş filim, cok emek harcanmis.

Adsız
28 Temmuz 2010 02:41

super film yaaaaa

Adsız
28 Temmuz 2010 06:24

çok güzel bir film olmuş umarım bunun başka serileri de çıkar emeği geçen herkese teşekürler...

Adsız
29 Temmuz 2010 09:31

süper film walla aferim AVATARA

Qtay
1 Ağustos 2010 04:45

film çok güzel devam filmini sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız
1 Ağustos 2010 10:37

bencede bu filmin devamı olmalı.. bu filmin çi<gi filmi vardı zaten ve filme çevirmeleri iyi olmuş..
filmi izlerken sanki aeng'in yerindeymişim gb hisssetim :) gayet süper bi filmdi.. yüzlerce kez izlesemde bıkmayacağım filmlerden biri

Adsız
2 Ağustos 2010 12:00

çok güzel bir film ama internete niye vermediniz vedinizde türkçe alt yazılı bunun türkçe dulajlı olmasını istiyorum lütfen bana yardımcı olunuz,

Adsız
4 Ağustos 2010 02:50

hiç beyenmedim çizgi filmi daha güzel daha anlaşılır bu film çok karanlık hiç bişeye anlaşılmıyor 2 serisi güzel olur umarım

Adsız
6 Ağustos 2010 10:10

arkadaşlar film full doldu ama çalışırken donuyor :S bakım yapın biraz lütfen

Adsız
17 Ağustos 2010 21:08

Gerçekten çok süper bi film herkese tavsiye ederim

Adsız
27 Ağustos 2010 21:42

her sahneyi çok çabuk atlamışlar cizgi flimde kaç haftada geldigi yere burda anında geliyor ve birçok ayrıntı atlanmış devamı gelicek :) ama cizgi flimini hiç birşeye tercih etmem.

Adsız
28 Ağustos 2010 11:59

bayıldım ya böyle güzel flim görmedim

Adsız
31 Ağustos 2010 07:44

o kadar iyi değilmiş hem bası hem sonu eksik beklediğimden kötü beğenmedim ama idare eder

Adsız
12 Eylül 2010 08:47

animesini izleyen herkesin kesinlikle sevmeyeceğini düşündüğüm çok sıradan bir film. izlerken animesinin ne kadar güzel olduğunu hatırlayarak bu filmle öldürdüğüm zamanın boşa gittiğine üzüldüm açıkçası, yinede animesini izlemeyenler için izlenebilenebilir diyebilirim

Adsız
15 Eylül 2010 02:22

bu kadar berbat bi film olarak çıkıcanı beklemiyodum yaa çizgi filmini izlerken her sahnesi ayrı bi heycandı bi o kadarda neşelii.. filmi pek beğenmedim ama umarım 2-3 ve dördüncü bölümleri güzel yaparlar..

Adsız
17 Eylül 2010 01:47

avatar olsunda çamurdan olsun ginede izlerim ama şuda var DVD kalitesi ve güzel sesli bir dublaj xD

24 Eylül 2010 13:04

emeğinize sağlık

Adsız
25 Eylül 2010 06:15

cizgi filmin kalitesii keşke düşürmemiş olmasalardı... bir şeyler yapmaya çalışmışlar saygı duyarım yapılan herşeye ama film berbat ötesi olmuşşş... bugunun şartlarında hemde 3d olarak çekilen filmin kalitesinin üst seviyelerde olmasını beklerdim... malesef emeğe saygım sonsuz ama FİLM BERBAT ÖTESİ zamanına yazık....

Adsız
26 Eylül 2010 04:22

Avatarın çizgi filminin tüm serilerinin izledim filmde bazı aksilikler olabilir ama hiç sorun deil bence çizgi filmle aynısı olcak diye birşey yok ben çok beğendim bayıldım mutlaka 2 3 4 5 ... tüm serileri çıksın bu filminde zevkle izlerim her zaman

Adsız
19 Ekim 2010 12:52

film güzeldi 2 serisini sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız
4 Kasım 2010 09:36

benimde çok hoşuma gitti.bıkmadan izleyebileceğim filmlerden biri.emeğe sağlık.2.sini sabırsızlıkla bekliyorum...

Adsız
13 Kasım 2010 09:06

arkadaşlar ilk bölüm kitap 1 yani bu bölümde suyu öğreniyor toplam 4 bölüm olacak yani rahatlayın 2.3. ve 4. kitap olarak tekrar sinemalara çıkacak ancak biraz bekleyeceğiz

Adsız
14 Kasım 2010 23:21

animasyonu kadar iyi olmamışş ... çok amatör olmuş

Adsız
14 Kasım 2010 23:24

arkadaşlar animasyonunda 3 bölümdür su toprak ateş 4. kitap yok yani :D:D en son 3 te bitiyor ...

Adsız
19 Kasım 2010 05:58

Gorsellik ve efektler bakımından cok guzel fakat en baştaki kısmı hariç hiçbir kısmı animasyonuna benzememiş.

Adsız
15 Ocak 2011 01:25

sex

Yorum Gönder

Dikkat! Yorum yazamıyorsanız bilgi aşağıda.

- Eğer google üyesi değilseniz. Adı/Url seçeneğini seçiniz.
- Adı/Url seçeneğini girdikten sonra yorumunuzu yapabilirsiniz.
- Lütfen size yakışır yorumlar görelim.